חייגו להצעת מחיר

1800-33-22-55

מידע מקצועי

דשא טבעי ומרבדי דשא מוכן לפריסה

דשא טבעי ומרבדי דשא מוכן לפריסה

אנחנו בחברת ירוק בעין, עוסקים ומתמחים בתהליכי שיווק של מרבדי דשא מוכן לכל מטרת שימוש, ואנו עושים זאת כבר למעלה מ-40 שנה. הידע המקצועי העומד לרשותנו לצד ההיצע הגדול של זני הדשא אותם אנו מגדלים ומשווקים, מאפשר לנו להתחייב לאספקת דשא טבעי איכותי ברמה הגבוהה ביותר בהתאמה מלאה לתנאי הסביבה המיועדת ולתנאי האקלים באזור המיועד, וזאת תוך התייחסות מלאה למטרות השימוש במדשאה המיועדת.

מרבדי דשא מבית ירוק בעין – רואים את האיכות בעיניים

כחברה בעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחומי הגידול והשיווק של מרבדי דשא מוכנים, אנחנו ב-ירוק בעין, יודעים לבצע התאמה מיטבית של זני הדשא השונים לבין צרכי הלקוחות, כאשר בחירת זן כזה או אחר של דשא טבעי ומוכן, נעשית בהתאם למטרות השימוש במדשאה המיועדת ולתנאים המאפיינים את סביבת הגידול המיועדת ואת תנאי האקלים באזור המיועד.

ההתאמה האישית והקפדנית המיושמת על ידינו, מבטיחה לכל אחד ואחת מלקוחותינו את מרבדי הדשא האיכותיים ביותר, וזאת לצד שירותי הדרכה והכוונה בכל הנוגע לאופן הטיפול והתחזוקה של המדשאה המיועדת.

משלב הכנת הקרקע ועד לפריסת המדשאה

אנחנו בחברת ירוק בעין, נלווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון, ההקמה והתחזוקה של המדשאה המיועדת, כאשר הייעוץ המקצועי המוצע על ידינו במסגרת שירותי ההדרכה וההכוונה, מאפשר גם לכם ליהנות ממדשאות איכותיות לאורך שנים רבות. במסגרת שירותי ההדרכה שלנו, תוכלו לקבל ייעוץ והדרכה לצורך הכנת הקרקע ואופן התקנת מערכות ההשקיה. בנוסף, אנו מספקים הנחיות מקצועיות לצרכי הנחת שטיחי הדשא המוכנים ואופן ההשקיה הראשונה ופעולות ההשקיה המותאמת לזן בו בחרתם.

במקביל, אנו מספקים שירותי הדרכה בנושא טיפול נכון במדשאה באמצעות דישון על פי עונות השנה, אופן כיסוח המדשאה ותחזוקה מונעת מחלות. במידת הצורך, לקוחותינו רשאים לפנות אלינו בכל שאלה ועניין הקשור לאופן התחזוקה והטיפול במדשאות.

פריסת שטיחי דשא בכמות מעל 500 מ"ר

כחברה המתמחה בתהליכי שיווק של שטיחי דשא מוכנים לסקטור העסקי – מוסדי, אנו מאפשרים גם לכם ליהנות משירותי פריסה והנחת משטחים של מרבדי דשא מוכנים בכל כמות מעל 500 מ"ר. במסגרת השירות, צוות מקצועי מטעמנו, יגיע לאזור המיועד של המדשאה ויבצע עבורכם את כל העבודות המקדימות הנחוצות לצורך פריסת המשטחים. במסגרת השירות, אנו מספקים גם שירותי הובלה ושינוע של שטיחי דשא מוכנים בהיקפים של 500 מ"ר ומעלה.

את השירותים והפתרונות המקצועיים המוצעים על ידינו אנו מייעדים לקהל הלקוחות הפרטי ולקהל המוסדי והקהל העסקי המורכב בין היתר ממשתלות, גננים, מוסדות ציבור וחינוך, מתחמי אירוח ובילוי, בתי עסק, מבני מגורים ומשרדים ועוד.

למידע נוסף על דשא טבעי המשווק על ידינו והשירותים הנלווים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

מאמרים נוספים